NEW MOVE 2017.  ©Progremo.

Dorośli i seniorzy

Balet

Program obejmuje zasady techniki barre au sol bazującej na ćwiczeniach zaczerpniętych z tańca klasycznego. Ćwiczenia rozwijają świadomość ciała, wspomagają pracę nad rozciągnięciem, wzmacniają stopy i pozwalają na prawidłowe ustawienie bioder , które jest niezbędne we wszystkich technikach tańca. Zajęcia pomagają w uzyskaniu kontroli nad ciałem, kształtują świadomość ruchu, sylwetkę i prawidłową postawę, rozwijają wrażliwość estetyczną, a przede wszystkim wzmacniają poszczególne partie ciała. Są to zajęcia, od których powinien zacząć każdy tancerz niezależnie od tego, na jakim etapie swojej kariery się znajduje.

 

Lady styling/Latino solo

Dedykowane jest przede wszystkim dla kobiet, które chcą poczuć się bardziej kobieco. Zajęcia skupiają się na rozwoju świadomości swojego ciała, uwolnieniu zmysłowości i naturalnej ekspresji. Są fuzją samby, salsy, rumby, cha-chy, bachaty i elementów reggaetonu. Pracujemy tutaj nad elementami wzbogacającymi ruch, które pomagają w kształtowaniu swojego niepowtarzalnego stylu tanecznego. Zajęcia umożliwiają nabranie większej pewności siebie, a przy tym poprawiają kondycję i kształtują sylwetkę.

 

West Coast Swing (WCS, west)

To najbardziej uniwersalny, spontaniczny i rozwijający się taniec! Na każdą imprezę, do każdej muzyki i dla każdego!

West coast swing to nic innego jak niewerbalna rozmowa z drugą osobą i ciągła improwizacja. Tutaj nie ma głównego prowadzącego, każdy w parze może stać się tym, który inicjuje i interpretuje utwór. Niemożliwe? A jednak!

W weście nie ma ograniczeń wiekowych. Tańczą go dzieci, młodzież, dorośli, jak również seniorzy.

To jeden z nielicznych stylów tanecznych, który możesz wykorzystać do każdej muzyki. Zatańczysz go do swing’u, blues’a, jazzu, soul’u, a także do rytmów, które słyszysz codziennie w radiu: m.in. do popu, rapu, czy disco.

Możesz traktować go zupełnie rekreacyjnie, jak również sportowo, biorąc udział w zawodach na całym świecie.

Możesz bawić się stylami tanecznymi i wykorzystywać w weście te, które są Ci bliskie, np.: hip-hop, modern, jazz, etc.

WCS to nie tylko taniec – to STYL ŻYCIA! To otwarta społeczność na całym świecie spotykająca się na lokalnych i międzynarodowych eventach, dobra zabawa, niesamowita atmosfera i energia, która daje kopa na długi czas!

Poniżej link do krótkiego filmu, który potwierdza wszystko to, o czym piszemy

Pilates

Zajęcia, w trakcie których kładziemy szczególny nacisk na wzmocnienie mięśni głębokich. Pomagają one uzyskać lepsze samopoczucie, zniwelować ból oraz nauczyć się, w jaki sposób na co dzień możemy dbać o swoje ciało poprzez stabilizację kręgosłupa oraz utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Polecane szczególnie osobom posiadającym jakiekolwiek dysfunkcje (np. przewlekłe bóle kręgosłupa, choroba zwyrodnieniowa stawów obwodowych). Mogą stanowić także formę kontynuacji ćwiczeń dla osób kończących rehabilitację. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanego fizjoterapeutę.

 

Taniec towarzyski

To taniec w parach, który uczy jak poruszać się z partnerką/partnerem ( nie depcząc sobie po piętach;)) i przy tym wszystkim dobrze wyglądać. To połączenie różnych rytmów: zarówno tych szalonych i gorących towarzyszących tańcom latino, jak i tych nieco spokojniejszych i dostojnych, charakterystycznych dla tańców standardowych.

Wyróżniamy:

  • gorące tańce latynoamerykańskie (brazylijska samba, kubańska cha-cha, romantyczna rumba, szalony jive i hiszpańskie paso doble)
  • salonowe tańce standardowe (spokojny walc angielski, balowy walc wiedeński, waleczne tango, rytmiczny quickstep, spacerowy foxstrot)

 

Taniec użytkowy

To połączenie tańców 2 na 1 (discotep), salsy, bachaty i bluesa, czyli jednym słowem: idealna mieszanka na szaloną imprezę! Na zajęciach uczymy się nie tylko figur tanecznych, ale przede wszystkim pokazujemy jak swobodnie i naturalnie tańczyć z partnerem bez względu na miejsce, parkiet i muzykę. To kurs, który z pewnością poprawia poczucie rytmu, koordynację i uczy elastyczności, jakże ważnej dla każdego tancerza.

 

Intensywny kurs szpagatu

Kurs obejmuje ćwiczenia rozciągające, zwiększające zakres naszych mięśni i całego ciała, w efekcie przygotowując je do szpagatu. Każdy trening rozpoczynać będziemy intensywną rozgrzewką mięśni i stawów, dzięki czemu zminimalizujemy ryzyko kontuzji. Kolejna część to rozciąganie statyczne i dynamiczne, które gwarantuje szybkie postępy, czyli to, co tygryski lubią najbardziej. Zajęcia zakończymy rozluźnieniem ciała i ćwiczeniami relaksacyjnymi przy muzyce.

Top newsy